LK Systems Verkkosivustomme Suomi
Sulje

Verkkosivustomme

UKK

Alta löydät vastaukset yleisimpiin lattialämmitykseen liittyviin kysymyksiin, sekä löydät tietoa siitä mitä sinun tulee ottaa huomioon, kun suunnittelet lattialämmitystä kotiisi.

Jos et löydä vastausta kysymykseesi, ota rohkeasti yhteyttä myyntiimme, tai jätä yhteydenottopyyntö Ota yhteyttä-painikkeen kautta.

CubicSecure on menettänyt wifi-yhteyden.

Paina Connect-painiketta kerran, jolloin laitteen pitäisi muodostaa yhteys uudelleen. Jos Connect-ledi alkaa vilkkua valkoisena, laite on menettänyt kirjautumistiedot. Käytä MyLK:n toimintoa ”Päivitä wifi” syöttääksesi wifi-tiedot uudelleen. Käytä tätä toimintoa myös, jos haluat yhdistää laitteen toiseen wifi-verkkoon.

En pysty yhdistämään CubicSecurea wifiin.

• Onko sinulla 2,4 GHz:n wifi sekä kännykässäsi että kiinteistösi wifissä? Tarkista kännykän ja reitittimen/liityntäpisteen asetukset.

• Onko wifi-signaali riittävän vahva? Ellei ole, siirrä liityntäpiste/reititin/antenni lähemmäksi.

• Päivitä MyLK-sovellus uusimpaan versioon.

• Testaa toisella kännykällä.

• Poista sovellus ja asenna se uudelleen.

• Tarkista, ettei wifin käyttäjätunnuksessa tai salasanassa ei ole erikoismerkkejä tai kirjaimia å, ä, ö.

Kuinka yhdistän CubicSecure?

Katso opetusvideo täältä.

Videot

Millaisia vedenvirtauksia CubicSecure mittaa?

CubicSecure mittaa veden virtauksia välillä 6–4000 l/h.

Huomaa, että integroitu paineanturi voi painetestin aikana havaita mikrovuotoja, jotka ovat alle 6 l/h. Painetesti tehdään automaattisesti kerran päivässä.

Millaisia vuotoja CubicSecure voi havaita?

· Mikrovuotoja painehäviö > 0,5 baaria

· Keskisuuria vuotoja >6 l/h vähintään 45 minuutin ajan  

· Suuria vuotoja > 1500 l/h vähintään 90 sekunnin ajan

Tarkemmat tiedot löydät käyttöoppaasta [linkki käyttöoppaaseen].

Mistä löydän CubicSecuren sarjanumeron?

Sarjanumero (S/N) koostuu 12 merkistä ja löytyy CubicSecuren takaosassa olevasta tarrasta tai MyLK:sta tuotetietosivun alta (alavalikon keskimmäinen painike).

Mistä tiedän, onko minulla 2,4 vai 5 GHz:n wifi?

Kaikissa nykyaikaisissa reitittimissä/liityntäpisteissä on sekä 2,4 että 5 GHz:n wifi. Oletusarvoisesti sekä 2,4 että 5 GHz on aktivoitu, mutta tämä voi vaihdella eri tuotemerkkien välillä. Voit tarkistaa, onko sinulla 2,4 GHz:n wifi kytkemällä 5 GHz:n pois päältä kännykästäsi (jos mahdollista) ja katsomalla, näkyykö wifi edelleen. Vaihtoehtoisesti voit mennä reitittimen/liityntäpisteen asetuksiin (jos et ole varma, miten tämä tehdään, katso laitteen käyttöoppaasta tai ota yhteyttä reitittimen, yhteyspisteen tai internetin jälleenmyyjään tai palveluntarjoajaan). 

Miten wifi-asetukset nollataan?

Kun haluat nollata wifi-asetukset, katkaise virta irrottamalla pistoke. Kytke pistoke takaisin, ja kun ensimmäinen ledi syttyy, paina lyhyesti Connect-painiketta. Jos Connect-ledi on punainen, riittää kun painat Connect-painiketta kerran. Yhteysongelmat voidaan usein korjata nollaamalla wifi-asetukset sen sijaan, että palautettaisiin tehdasasetukset. 

Mitä IP-osoitteita käsittelette?

Meillä on pääsy tuotteen sisäiseen IP-osoitteeseen ja kiinteistön ulkoiseen IP-osoitteeseen, mutta emme käsittele tai tallenna IP-osoitteita.

Mitä tapahtuu, jos laite käynnistetään uudelleen (irrotetaan virtajohto) sen jälkeen, kun CubicSecure on hälyttänyt vuodosta?

Jos CubicSecure hälyttää vuodosta ja irrotat pistokkeen, hälytysloki tyhjentyy ja käynnissä olevat hälytykset nollautuvat. Mittaustiedot säilyvät, mutta hälytystasojen tarkistukset alkavat uudelleen. 

Näyttää 10 / 19